środa, 10 września 2014

Jak możemy przedłużyć naszą piękną opalenizne kilka trików :)

A więc kochane Lato się kończy i zaczyna się Jesień, słoneczko już tak mocno nie grzeje jak w lipcu czy sierpniu. Każda z nas chciała by utrzymać swoją piękną naturalną opaleniznę jednak pytanie jak to zrobić? 
A więc kochane kobietki jest kilka sposobów żeby nasza opalenizna pozostała z nami na dłużej :)

Pierwszy sposób na utrzymanie opalenizny to balsam brązujący który zawiera mniej składników barwiących skórę i więcej pielęgnacyjnych.
Mój ulubieniec to LIRENE BODY ARABICA   jest on dostępny w dwóch wersjach Cafe Latte dla jasnej karnacji oraz Cafe Mocha dla ciemnej karnacji 
Dlaczego właśnie on ponieważ nie pozostawia smug, daje naprawdę  naturalny efekt, szybko się wchłania a dla mnie to ważne, nie występuje pomarańczowy odcień skóry i bardzo ładnie pachnie  
Cena między 10 a 20 zł



Druga bardzo istotna rzecz to dieta choć to dziwne ale to co jemy ma wpływ na naszą opaleniznę 
Ja jem dużo pomarańczowych oraz czerwonych warzyw i owoców ponieważ zawierają one beta-karoten czyli mówiąc po polsku witaminę A  która nadaje naszej skórze ładny złocisty odcień
Możemy również  zażywać suplementy diety ja  brałam beta-SOLAR
Podtrzymuje opaleniznę jak i również przynajmniej u mnie zauważyłam że nawilżają mi skórę
Cena około 20zł





Piling

Wiem może Wam się wydawać że to złe rozwiązanie ponieważ będziemy ścierać naskórek i nasza opalenizna zblednie jednak nie. Jest wręcz przeciwnie ponieważ kiedy nie pilingujemy skóry ona staje się sucha i matowa a  nasza opalenizna niestety blednie 
Jednak żeby efekt naszej pięknej opalenizny był lepszy najlepiej stosować piling na bazie olejków roślinnych który złuszcza  i odżywia naszą skórę

Mam nadzieję że wam pomogłam choć troszeczkę i moje rady się przydadzą 
Jeżeli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowiem
Pozdrawiam cieplutko
Buziaczki :***



                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz