środa, 24 września 2014

Moje włosy i od czerni do blondu :)

Hej wszystkim :)
Mój dzisiejszy post będzie o moich włosach i ich zmianach między innym zmiany kolorów w tym roku naprawdę szalałam hehe
Również o zmianie długości, drastycznej zmianie długości więc zaczynamy.

Może zacznę od farbowania,  ogólnie mój naturalny kolor włosów to blond  jednak ponad trzy lata temu  zachciało mi się zmiany i to drastycznej zmiany koloru na czerń poniżej zdjęcie :)
Jednak po czasie chciałam zmienić kolor nie chciałam czerni ponieważ bardzo przytłaczała moją twarz. Jednak to nie było takie łatwe ponieważ nie chciałam używać rozjaśniacza. Bardzo długo czekałam aż kolor zniknie podcinałam końcówki i w końcu się udało i zmieniłam kolor na brąz :)

Ale to nie koniec zmian na swoje  21 urodziny postanowiłam coś zmienić i zmieniłam długość włosów poleciało kilka centymetrów zdjęcie poniżej po prawej stronie jeszcze po delikatnym skróceniu ( Co sądzicie w długich czy krótkich lepiej wyglądam ? )
 Po skróceniu włosów zaczęły się zmiany kolor włosów z brązu przeszłam na kolor rudy a dokładnie ,,Jesienny Liść" z firmy Joanna  zdjęcie poniżej. Przy  tej zmianie użyłam rozjaśniacza jednak ku mojemu zdziwieniu moje włosy nie zniszczyły się tak jak przypuszczałam 


A że kobieta zmienną jest to rudy kolor długo nie pozostał na moich włosach potrzebowałam jakieś zmiany (tak kolejnej zmiany jestem osobą która nie lubi nudy monotonni lubię kombinować) Moją kolejną zmianą to oczywiście kolor włosów z rudych na  czerwień
Poźniej całkiem przypadkiem zmieniłam kolor na dojrzałą wiśnie szłam na 18-nastkę i miałam duże  odrosty i owa farba była w domu i jakoś poszło  zdjęcie poniżej
Po  kolorze dojrzałej wiśni wróciłam znowu do koloru rudego również jesienny liść i po tej zmianie zdecydowałam  się na dużą zmianę koloru na blond zakupiłam farbę z firmy REVLON Szampański Blond i  wyszedł według mnie piękny kolor to moja ostatnia zmiana. Kolor ten towarzyszy mi już kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolona z efektów jakie uzyskałam, chciała bym podkreślić że jeszcze nie farbowałam ani razu włosów od przejścia na blond i kolor świetnie się  trzyma na moich włosach. Chciała bym dodać że wszystkie zmiany związane z kolorem dokonywałam sama bez  ingerencji  fryzierki  wszystko robiłam sama od rozjaśniania po farbowanie. Ostatnio również farbowałam włosy mamie i była zachwycona jednolity kolor na całej długości włosów czasami fryzierką nie udaje się  uzyskać takiego  efektu a tu proszę ja dałam radę hihihi :) 

A więc jak widzicie moje włosy przeszły długą drogę i mimo wszystko są w dobrym stanie dzięki odżywką z BIO Vaxa oraz Loreala jak i również suplementom 

Mam nadzieję że podobał Wam się wpis 
Pozdrawiam cieplutko 
Buziaki :****

1 komentarz:

  1. Witaj. Bardzo podobają mi się Twoje zmiany włosów w każdym kolorze ci do twarzy. Ja też często farbuje włosy,ale ostatnimi czasy używałam tylko dojrzałej wiśni. Teraz znowu planuje farbowanie, ale tym razem myślę o zmianie koloru na jesienny liść. W związku z tym mam pytanie. Jak miałaś dojrzała wiśnie to w jaki sposób przeszkadza na jesienny liść? Farbujac normalnie czy najpierw je rozjasniłaś? Proszę odpowiedz mi na te pytania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń