wtorek, 11 listopada 2014

Hej wszystkim

Jak zapewne wiecie dziewczyny jest rewelacyjna promocja w Rossmanie -40%
 Ja wczoraj byłam na chwilę i udało mi się kupić kilka rzeczy na wypróbowanie ale kolejki przy kasie nieziemskie. Dziewczyny dajcie znać co wy zakupiłyście w Rossmanie na promocji co jest godne polecenia. Jutro się tam jeszcze wybieram to będę wiedziała na co zwrócić uwagę
A więc zakupiłam paletę trzech pudrów matujących z Lovley ,,Sculpting Powder" produkt ten to trzy paletki pudru do modelowania twarzy
1.Sun- Wyrównuje kontur twarzy
2. Matte- matuje i wygładza niedoskonałości cery
3, Shine- rozświetla skórę nadając blask
 Z tył na opakowaniu jest ilustracja jak nakładać produkt na twarz
Cena to około 16 zł więc naprawdę nie drogo
Powiem wam że dużo osób narzeka na firmę Lovley ja osobiście mam kilka produktów tej firmy i jestem zadowolona. Oczywiście nie można oczekiwać cudów od produktów za taką cenę


Kolejny produkt który zakupiłam to pomadka z firmy Miss Sporty  spodobał mi się kolor pomadki taki nudy.
Na ustach prezentuje się świetnie, moje usta zimą  zawsze są suche i popękane i bałam się że będzie uwydatniać suche skórki a ku mojemu zdziwieniu nic takiego się nie dzieje i powiedziała bym że nawet je nawilża  
Cena produktu niska  około 10 zł 
Kupiłam podkład z Miss Sporty ,,So Matt Perfect Stay" moj kolor to 002 light  ponieważ  słyszałam o nim że ma bardzo dobre krycie więc postanowiłam go wypróbować więc  za jakiś czas  napiszę recenzję o tym produkcie :) 


Ostatni produkt to farba do włosów którą używam z firmy Revlon nr 73 Szampański blond
Włosy rosną a co za tym idzie odrosty hehe więc trzeba je zakryć
Dziewczyny stosowałam wiele farb z różnych firm m.in. Garnier, Loreal, Joanna, Londa, Palette  jednak farba z Revlona najbardziej mi pod pasowała kolor nie wypłukuje się, utrzymuje się na włosach bardzo długo 

To było by już wszystko 
Pozdrawiam cieplutko 
Buziaczki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz