sobota, 13 grudnia 2014

Hej dziewczyny zaniedbałam mojego bloga jednak teraz miałam taka bieganine  że nie miałam kiedy coś dodać ale teraz będzie dużo nowości 

Dzisiaj przychodzę do was z holem coś co lubicie najbardziej. 
 Ostatnio dużo kupiłam na allegro czy też w sklepach i chciała bym wam pokazać co upolowałam 
Mam nadzieję że pamiętałam o wszystkim :)


Pierwsza rzecz to cudowna  kamizelka miś 90% bawełna z jakąś domieszką. 
Dziewczyny jest cudowna miła w dotyku cieplutka coś cudownego 
Cena naprawdę niska w granicach 40 zł


Kolejna rzecz to zwykła bluzeczka z kokardką jednak ona mi się nie podoba więc chce ja odpruć 
Szczerze trochę się zawiodłam na tej bluzeczce 
Cena 13 zl 

Kardigan   fajnie leży pasuje do spódniczki i do spodni jest naprawdę uniwersalny czegoś takiego szukałam 

Spódniczka rozkloszowana imitacja skóry z zameczkiem z tył 

Bluzeczka z której nie jestem zbytnio zadowolona  moim zdaniem nie leży najlepiej, osobiście jeszcze jej nie przymierzałam wszystkie rzeczy pokazane sa na mojej siostrze 
Kolejna rzecz to sweterek kupiłam go w Hausie  chłopak pomagał mi wybierać jak na faceta nie ma złego gustu 

I coś nie z odzieży  torebka 
Bardzo fajna funkcjonalna duża a ja taką potrzebuje ponieważ mam zawsze masę pierdół w niej a w mniejszej nie pomieściła bym się 

Następna torebka typu listonoszka 

No i na koniec cukiereczki  moje kochane 

Kosmetyki i akcesoria 

Paletka Cieni z firmy Lovley  napigmentowanie naprawdę fajne kolorki też super takie typowo na ta pore roku 


Paletka 120 kolorów wszyscy mi odradzali że będzie to bubel dziewczyny baza na powieki  i cienie utrzymują mi się cały dzień, nie rolują się nic się nie dzieje. paletka bardzo dobrze napigmentowana rewelacja 

                                                Paletka  do modelowani twarzy Lovley  





                                     Pędzel do nakładania podkładu Hauro H50S 
Pędzel cechujący  się wysoką jakością, pędzel do nakładania podkładów płynnych oraz mineralnych Hakuro H50S. Jest to nieco mniejszy odpowiednik Hakuro H50. To pędzel typu Flat Top, ścięty na płasko.  Umożliwia równomierne nałożenie podkładu i uzyskanie naturalnego efektu bez pozostawienia smug 
kosztował 25,60zł

Kolejny pędzel również Hakuro H77 jest to pędzelek do blendowania i rozcierania cieni 
Wykonany jest z naturalnego włosia  
Uwielbiam ten pędzel wykonam nim każdy makijaż 
Poniżej pędzel z firmy  BH Cosmetics blending brusch
Dziewczyny jak wam się podobał wpis dajcie znać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz