środa, 28 stycznia 2015

                                                                       Witam Was 


Dzisiaj przychodzę do was z moim zakupem a jest nim zestaw dziesięciu pędzli 
 
W zestawie znajduje się:
pięć pędzli do twarzy oraz pięć do powiek 

Pędzle do konturowanie, rozświetlania twarzy, nakładania różu oraz brązera, do rozprowadzania podkładu oraz do nakładania pudru 

Oraz pięć pozostałych do powiek do nakładania cieni blendowania.

Moje pierwsze wrażenia po rozpakowania opakowania czemu różowe zamawiałam czarne ale pomyślałam ok niech już będzie.
Pędzle miłe w dotyku zapach troszkę dziwny, sprawdzałam włoski nie wypadają ale zobaczymy co będzie później. Trzonki od pędzli wydaja się porządne przekonamy się co będzie później

A więc ja zabieram się za testowanie niedługo pojawi się recenzja tych pędzli na dole macie link do nich zapłaciłam za nie około 50 zł z przesyłką więc nie ma tragedii. 

http://www.wholesalebuying.com/product/new-10-pcs-professional-makeup-set-pro-kits-brushes-makeup-cosmetics-brush-tool-hot!!-941 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz